Cu ce mă poate ajuta departamentul comercial?
Departamentul comercial oferă informaţii despre serviciile noastre, cotaţii de preţ sau ajutor pentru comenzi.
Am o problemă tehnică, cum o pot semnala?
Pentru suport se poate deschide un tichet de suport din interfaţa de client https://www.web.ro/client sau se poate trimite un email la support@web.ro. Important este ca sesizarea de suport să fie trimisă de la adresa care s-a folosit la înregistrarea contului de client. Dacă sesizarea se va trimite de pe o altă adresă de email mesajul va fi respins.
Care este procedura pentru abuzuri?
Sesizarea pentru abuzuri trebuie să fie transmisă de autorul, titularul de drepturi, de persoana ce se consideră prejudiciată de conţinutul găzduit pe serverele , de reprezentantul autorizat al oricăreia dintre acestea sau de orice persoană care poate dovedi nelegalitatea activităţii desfăşurate de destinatarii serviciilor .
De ce aș alege
Nu am vrea să te obosim cu discursuri sforăitoare despre TCO, ROI, competitivitate şi alţi termeni comerciali. Ceea ce trebuie să reţii este că diferenţa majoră între noi şi majoritatea celorlalţi provideri este că mizăm pe o creştere treptată, nu pe conceptul “money now”. Preferăm să prevenim decât să tratăm, să renunţăm la un client problemă decât să avem o sută de clienţi nemulţumiţi. Deoarece am înţeles că în această industrie compromisurile şi peticirea nu fac decât să prelungească şi să extrapoleze problemele, vrem să continuaţi să fiţi clienţii noştri pentru că vreţi, nu pentru că sunteţi obligaţi de condiţii contractuale. Noi credem în soluţii echilibrate din punctul de vedere al costurilor, al performanţei şi al stabilităţii, înţelegând echilibrul dintre cele trei componente şi luând astfel decizii strategice corecte.
Nu mă pricep foarte bine la partea tehnică, mă puteţi ajuta voi?
Serviciile nu includ administrare. Aceasta înseamnă că vom asigura infrastructura necesară, suportul hardware şi conectivitatea la Internet, pentru ca aplicaţia să funcţioneze, împreună cu tool-uri populare de administrare, de ex. cPanel sau SolusVM, care îi permit unui utilizator fără prea multă experienţă tehnică să îşi creeze şi să îşi administreze singur un cont de FTP, un cont de email, o bază date etc.
Cum plătesc prin ordin de plată?
Orice bancă pune la dispoziţie o zonă (fie în interfaţa de online banking, fie pe documentul de plată) în care se pot completa detaliile de tranzacţie. Întotdeauna trebuie menționat în acea zonă numărul facturii proforme. De retinut este faptul ca nu sunt acceptate la înregistrare plăți prin ordin de plată, virament sau vărsământ care nu conţin numărul facturii proforme! Pentru departamentul financiar este irelevant numele persoanei care plăteşte sau al celei în numele căreia se plăteşte, numele firmei, numele site-ului, sau numele serviciului. Plăţile şi banca sunt înregistrate doar pe baza numărului facturii proforme.