Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informații: aici
ACCEPT
IX
+40 (31) 228-77-77 office@web.ro
BLOG Afiliere
GĂZDUIRE WEB
POWERED BY IX
+40 (31) 228-77-77 office@web.ro
Bun venit!

Contact

Echipa noastră de suport este promptă în rezolvarea oricărei solicitări
de natură comercială sau tehnică.

Telefon:
+40 (31) 228-77-77

Comercial:
Luni - Vineri | 09:30 - 17:30

Tehnic:
Luni - Vineri | 08:00 - 18:00
Comercial:
Luni - Vineri | 09:30 - 17:30

Tehnic:
Luni - Vineri | 08:00 - 18:00
Str. Tămâioarei, Nr. 116 - 118
Office Building, Etaj 2, Camera 2, Sector 2
Bucureşti, România, Cod poștal 023644
Vei discuta cu oameni, nu cu roboți!

Experții noștri sunt bucuroși să te ajute!
Call Center +40 (31) 228-77-77
WEB.RO — 5 din 5 stele pe baza a 3154 de recenzii în 2023.

Informații

Telefon: +40 (31) 228-77-77
Comercial: Luni – Vineri | 09:30 – 17:30
Tehnic: Luni – Vineri | 08:00 – 18:00

E-mail: office@web.ro
Disponibil: 24/7/365

WEB.RO
Număr de înregistrare: JROONRC.J40/6290/1999
Cod Fiscal: 11967660
Capital social: 15.000 RON
Site: www.web.ro
Str. Tămâioarei, Nr. 116 - 118
Office Building, Etaj 2, Camera 2, Sector 2
Bucureşti, România, Cod poștal 023644

Banca Transilvania - Sucursala Pantelimon
Cont IBAN – RON: RO77BTRLRONCRT0577011501
Cont IBAN – EUR: RO27BTRLEURCRT0577011501
SWIFT: BTRLRO22

Formular de contact

Declaraţie
"Declar pe propria răspundere că sunt autorul și/sau titularul de drepturi și/sau persoana prejudiciată ori reprezentantul legal al acesteia şi sunt de bună credinţă în fi de parere că drepturile mele ori ale mandantului meu sunt prejudiciate prin conţinutul informatic reclamat în mesajul de mai jos. Sunt de acord să răspund faţă de persoana prejudiciată și în fața instituțiilor abilitate, dacă solicitarea este făcută cu rea credinţă sau neîntemeiată."
Apăsând butonul Trimite mesajul Declar că sunt de acord cu procesarea datelor mele în legătură cu cerințele din Mesaj.

Întrebări frecvente

Cu ce mă poate ajuta departamentul comercial?

Departamentul comercial oferă informaţii despre serviciile noastre, cotaţii de preţ sau ajutor pentru comenzi.

Am o problemă tehnică, cum o pot semnala?

Pentru suport se poate deschide un tichet de suport din interfaţa de client https://www.web.ro/client sau se poate trimite un email la support@web.ro. Important este ca sesizarea de suport să fie trimisă de la adresa care s-a folosit la înregistrarea contului de client. Dacă sesizarea se va trimite de pe o altă adresă de email mesajul va fi respins.

Care este procedura pentru abuzuri?

Sesizarea pentru abuzuri trebuie să fie transmisă de autorul, titularul de drepturi, de persoana ce se consideră prejudiciată de conţinutul găzduit pe serverele web.ro, de reprezentantul autorizat al oricăreia dintre acestea sau de orice persoană care poate dovedi nelegalitatea activităţii desfăşurate de destinatarii serviciilor web.ro.

De ce aș alege web.ro

Nu am vrea să te obosim cu discursuri sforăitoare despre TCO, ROI, competitivitate şi alţi termeni comerciali. Ceea ce trebuie să reţii este că diferenţa majoră între noi şi majoritatea celorlalţi provideri este că mizăm pe o creştere treptată, nu pe conceptul “money now”. Preferăm să prevenim decât să tratăm, să renunţăm la un client problemă decât să avem o sută de clienţi nemulţumiţi. Deoarece am înţeles că în această industrie compromisurile şi peticirea nu fac decât să prelungească şi să extrapoleze problemele, vrem să continuaţi să fiţi clienţii noştri pentru că vreţi, nu pentru că sunteţi obligaţi de condiţii contractuale. Noi credem în soluţii echilibrate din punctul de vedere al costurilor, al performanţei şi al stabilităţii, înţelegând echilibrul dintre cele trei componente şi luând astfel decizii strategice corecte.

Nu mă pricep foarte bine la partea tehnică, mă puteţi ajuta voi?

Serviciile web.ro nu includ administrare. Aceasta înseamnă că vom asigura infrastructura necesară, suportul hardware şi conectivitatea la Internet, pentru ca aplicaţia să funcţioneze, împreună cu tool-uri populare de administrare, de ex. cPanel sau SolusVM, care îi permit unui utilizator fără prea multă experienţă tehnică să îşi creeze şi să îşi administreze singur un cont de FTP, un cont de email, o bază date etc.

Cum plătesc prin ordin de plată?

Orice bancă pune la dispoziţie o zonă (fie în interfaţa de online banking, fie pe documentul de plată) în care se pot completa detaliile de tranzacţie. Întotdeauna trebuie menționat în acea zonă numărul facturii proforme. De retinut este faptul ca nu sunt acceptate la înregistrare plăți prin ordin de plată, virament sau vărsământ care nu conţin numărul facturii proforme! Pentru departamentul financiar este irelevant numele persoanei care plăteşte sau al celei în numele căreia se plăteşte, numele firmei, numele site-ului, sau numele serviciului. Plăţile şi banca sunt înregistrate doar pe baza numărului facturii proforme.

Str. Tămâioarei, Nr. 116 - 118
Office Building, Etaj 2, Camera 2, Sector 2
Bucureşti, România, Cod poștal 023644