Servere VPS / VDS
1. Utilizarea resurselor
1.1. Toate serverele VPS sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse de pe mașina fizică. În cazul în care un server VPS utilizează o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor), atunci acesta poate fi suspendat fără o notificare prealabilă.
1.2. Clientul poate solicita îmbunătăţirea pachetului sau a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului să ne contacteze din timp pentru a solicita mărirea resurselor pentru a evita astfel suspendarea serverului.
1.3. Distribuțiile Linux disponibile pentru serviciul "VPS Shared Cloud" sunt următoarele:
- Windows *
- Windows Server *
- CentOS Linux *
- Debian Linux *
- Ubuntu Linux *
- Slackware Linux *
- Fedora Linux *
* = Toate versiunile disponibile.
1.4. Distribuțiile Linux disponibile pentru serviciul "VPS Dedicated Cloud" sunt următoarele:
- Windows *
- Windows Server *
- CentOS Linux *
- Debian Linux *
- Ubuntu Linux *
- Slackware Linux *
- Fedora Linux *
* = Toate versiunile disponibile.
1.5. La cerere, clientul poate solicita adăugarea unei distribuții Linux oficliale, însă doar dacă aceasta este compatibilă cu sistemele noastre de virtualizare.
Un operator tehnic va verifica cererea și va adăuga distribuția Linux dorită de către client doar dacă aceasta este compatibilă. Orice distribuție se va adăuga în lista cu distribuții disponibile doar de pe site-urile oficiale și doar după ce se vor face testele/verificările necesare de către operatorii tehnici.
2. Politica pentru backup
2.1. Backup-ul este realizat zilnic per server VPS prin intermediul soluţiei de backup R1Soft, pe storage extern. Datele de pe serverul de backup sunt stocate pentru ultimele 10 zile calendaristice.
nu poate oferi nici o garanţie pentru integritatea backup-ului.
2.2. Clientul poate integra propriile soluţii de backup însă fără să dăuneze în vreun fel maşinilor fizice din cloud.
2.3.
nu este responsabilă în nici un fel pentru pierderea informaţiilor găzduite pe serverele VPS ca urmare a acţiunilor utilizatorilor, a atacurilor de tip hacking, sau datorită erorilor existente în aplicaţiile care nu sunt asociate cu serviciul.
2.4. În cazul în care serviciul nu a fost exclus din lista de backup şi doreşti o restaurare a unui backup din orice alt motiv în afară de defectarea fizică a unuia dintre serverele WEB.RO, costul restaurării este de 1 EUR+ tva pentru 1GB ocupat de Serverul VPS sau al contului de Găzduire Web. În cazul în care contul de Găzduire Web sau Serverul VPS are 10GB sau mai puțin, atunci costul va fi de 10 EUR +tva.
3. Termene de plată, suspendare, taxe adiționale și ștergere VPS
3.1. Contravaloarea facturii se achită la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforme.
3.2. Activarea unui server VPS este realizată în aproximativ 2(două) minute de la confirmarea plăţii.
3.3. Depăşirea cu 2(două) zile a datei scadente pentru plată duce la suspendarea serviciului (server VPS).
3.4. Depăşirea cu 10(zece) zile a datei scadente pentru plată duce la aplicarea serviciului de menținere a datelor pe serverele noastre. Costul pentru serviciul de menținere a datelor pe server este calculat procentual cu 10% din valoarea serviciului însă nu mai puţin de 5 EURO +TVA.
3.5. Depăşirea cu 30(treizeci) de zile a datei scadente duce la ştergerea ireversibilă a serviciului (server VPS).
Servere Dedicate
1. Instalare sistem de operare
1.1. Instalarea gratuită a sistemului de operare de către tehnicienii noștri este posibilă doar o singură dată. Orice altă solocitare de instalare a sistemului de operare va fi taxată în funcție de cerințele clientului.
1.2. Nu se acceptă sisteme de operare din partea clientului. Orice sistem de operare va fi descărcăt doar de către tehnicienii noștri de pe site-ul oficial al dezvoltatorului.
1.3. Instalarea sistemului de operare va fi făcută în timpul orelor de program afișate pe pagina de contact.
2. Acces KVM-Over-IP
2.1. Accesul pentru KVM-Over-IP este oferit în mod gratuit timp de două ore cu posibilitatea de prelungire fără costuri suplimentare.
2.2. Pentru a nu exista cazuri de abuz se va decupla accesul la KVM-Over-IP după fiecare două ore iar montarea se va putea realiza din nou numai după o nouă solicitare din partea clientului.
2.3. Se acceptă excepții de la limita de două ore atunci când se primește o solicitare în prealabil pentru exdinderea la mai mult de două ore a timpului de utilizare.
2.4. Accesul la KVM-Over-IP se oferă numai prin deschiderea unui tichet de suport din zona de client.
3. Suport
3.1. Suportul este oferit doar până la accesul root pe server.
3.2. Tehnicienii noștri vor oferi suport numai la nivel de rețea sau atunci când există o problemă generată de componentele hardware ale serverului.
3.3. Clientul poate solicita suport adițional. Orice solicitare în acest sens va fi facută către departamentul comercial iar ulterior, în funcție de solicitările clientului, se va emite o factură pentru suport adițional. Factura pentru suport adițional va fi achitată de către client înainte ca tehnicienii să se ocupe de problema detaliată pentru suportul adițional.
4. Termene de plată, taxe adiționale și suspendare
4.1. Contravaloarea facturii se achită la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforme.
4.2. Activarea unui server dedicat este realizată în aproximativ 2(două) ore de la confirmarea plăţii.
4.3. Depăşirea cu 2(două) zile a datei scadente pentru plată duce la suspendarea serviciului.
4.4. Depăşirea cu 10(zece) zile a datei scadente pentru plată duce la aplicarea serviciului de menținere a datelor pe server. Costul pentru serviciul de menținere a datelor pe server este calculat procentual cu 10% din valoarea serviciului însă nu mai puţin de 5 EURO +TVA.
4.5. Depăşirea cu 30(treizeci) de zile a datei scadente duce la ştergerea ireversibilă a datelor de pe serverul dedicat.
06 Februarie 2019 / Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare în prealabil.
Se va aplica adițional și inclusiv Contractul de la distanță